miercuri, 11 mai 2011

Muesli de casa



O idee pentru un mic dejun savuros.
Cantitatile sunt dupa preferinte eu am pus: 1kg de fulgi de ovaz, 1 ceasca de miez de nuca tocat groser, 1 ceasca de cirese uscate, 1/2 ceasca amestec de fructe uscate (mere, mango, caise), 1 ceasca de afine uscate si-o ceasca, doua de sirop de agave




Siropul de agave este cel mai grozav indulcitor care exista pe piata. Grozav pt ca are indicele glicemic cel mai mic (15) in comparatie cu cel al zaharului (70), al mierii (60) etc
E destul de generos cu caloriile, insa, daca tot indulcim si avem si sirop ori nectar de agave la indemana, l-as recomanda pe post de inlocuitor al zaharului, daca desigur, reteta o permite.

Toate cele de mai sus se amesteca intr-un bol, se intind pe-o tava asternuta cu hartie de pergament (in strat cat mai subtire posibil) si se coc la 350F (177C) pana se rumenesc frumos fulgii de ovaz. Supravegheati coacere si amestecati din cand in cand. Cand s-a racit, se pune amestecul intr-o cutie de plastic cu capac. Se pastreaza f bine pt cateva saptamani

Daca faceti o cantitate mai mica, se poate adauga si putin unt topit in faza de dinaintea coacerii.



Se serveste cu lapte sau cu iaurt. Sa purcedem :)


LE blogger ne-a jucat feste si drept urmare toate comentariile de pe postul acesta, au disparut. O cititoare ma intreba unde ar putea gasi sirop de agave si raspunsul ar fi: in magazinele bio, la Mega Image, la magazinele DM, in Bucuresti la magazinul Ki-Life din p-ta Amzei.

5 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Ce fresh arata, super frumoasa prezentare! eu recunosc ca cumpar de obicei muesli, ce-i drept ca organic, dar ce sa fac, lenea e mare :)) O seara placuta!

Stoica spunea...

Foarte bine arata si asi incerca sa fac si eu, dar am o intrebare de unde pot cumpara acest sirop de agave? Multumesc

Andreea spunea...

:)) Alina, eu trebuia sa ma debarasez de niste fulgi de ovaz din dulap si le-am gasit utilizare, altfel si noi cumparam cerealele.

Servus Stoica, din cate stiu in plafare, Mega image, in Bucuresti la magazinul Ki-Life din Piata Amzei, la magazinele DM- marca Alnatura (astea-s informatii de la prietene din Romania ... eu locuiesc in Canada :) )

Momo spunea...

savuros si sanatos!:)noi folosim fulgi simpli si ii combinam in casa cu miere,stafide,goji si ce ne mai cade prin mina...

Ana Maria Ciolacu spunea...

Ahhh,cat de bine arata !!! Nu sunt fan muesli, dar daca mi-ai da paharul ala l-as papa. :)) Pupici, scumpa mea! Si enjoy the sun ! :) :*:*:*

Trimiteți un comentariu