luni, 12 aprilie 2010

Mutabbal


Reteta am imprumutat-o de la Florin, cu oarece adaptari dupa gustul nostru.

- 3 vinete maricele
- 4 catei de usturoi
- 3 linguri de pasta de susan (tahini)
- 4 linguri de iaurt gras
- 2-3 linguri de ulei de masline
- 1/2 lingurita de sare

pentru ornat: boia (am pus de chipotle) si ulei de masline

In original erau si: 1/2 lingurita de cumin si eventual cateva frunzulite de menta.

Se coc vinetele, se lasa la scurs, se toc manual (imi place textura data de ''cutit'' si nu de blendder) apoi se amesteca cu restul ingredientelor de mai sus. Se servesc cu paine pita.
Se orneaza cu putin ulei de masline si boia.

Eu asa coc vinetele (vedeti in josul paginii).
Super rapid si tare bun. :)

6 comentarii:

Momo spunea...

asemanator cu o baba ganoush,nu-i asa?super-delicios!

Florin spunea...

bravo! next time sa pui si cumin, ca-i da o aroma aparte, foarte faina :)

Andreea spunea...

Alison servus, asa-i! :)
Mi-a placut foarte mult.

Florin, will do. :)

yafa spunea...

Fata draga, cred ca ma inscriu si eu in lantul asta...;) Arata tare miamiiii.Pupicei

Andreea spunea...

LOL
O data eu, o data tu, acum e iar randul meu?!
De-abia aste^t sa vad la ce ma silesti :)) sa ma inscriu.

wine and knives spunea...

mutabbal rules!

Trimiteți un comentariu