joi, 22 aprilie 2010

Hummus



O bunatate gata in zece minute.

Punem in blender:
o conserva de 400g naut + 4 linguri de tahini (pasta de susan) + 5 linguri de iaurt (am pus o smantana mai acrisoara) + 3 catei de usturoi+ 3 frunze de menta proaspata+ zeama de la o lima ( ori lamaie ) + 3 linguri de ulei de masline + sare dupa gust si facultativ 1/4 lingurita cumin.

Se amesteca toate pana obtinem o pasta ca-n imagine.
Se serveste langa legume crude/lipie/intr-o shawarma samd.

Nota: reteta am imprumutat-o tot de la Florin. Merci fain :)

Chimionul este un condiment cu o aroma extrem de speciala, inconfundabila si pt mine, in caz ca ne vom impaca intr-un final (glorios), va fi bifat la acquired taste :)

5 comentarii:

Momo spunea...

excelent hummus!si eu fac,de fiecare data cind fierb naut pt. alte mincarici,o mica portioara.o zi buna!

Florin spunea...

ca sa vezi cat de mult conteaza cuminul, incearca next time sa gusti din hummus inainte sa-l pui, si apoi dupa ce l-ai pus :)

Andreea spunea...

Alison merci la fel.
Eu am lucrat in exclusivitate cu naut din conserva. Cate ore il fierbi?

Florin, lucram de zor la acceptarea gustului de cumin. We're not there yet insa speratnta moare ultima.:)
In bucataria indiana sunt feluri care-mi plac mult, insa sunt cele in care aroma de chimion e mai mult o parere :)

Laura spunea...

Si mie imi place, la amiaza cu o chifla proaspata si o cana de kefir. Pun pariu ca e mai bun de casa. Andreea, de acord cu tine, e un acquired taste. Mie numai supa de chimen cu crutoane imi placea (ca de cand am crescut nu mi-o mai face nimeni :))

Andreea spunea...

hahaa Laura pe mine m-au terorizat la gradinita cu supa de chimion. Zi de zi, zi de zi aceeasi supa. Cred ca ne testau limitele tolerantei LOL cert este ca daca ma intreaba cineva ce nu suport raspunsul este ''chimion'' si asta fara sa clipesc. Insa cum spunea Florin aici sau la el pe blog, cuminul are alta aroma si uneori este exact condimentul care trebuie pt a desavarsi un fel de mancare (nu neaparat hummusul :p :)) ci asa in general)
W-end fain, merci frumos pt vizita :)

Trimiteți un comentariu