miercuri, 14 aprilie 2010

Brownie lollipops


Uneori urmaresc emisiunile de pe foodtv, mai fur :) cate o idee, mai aflu cate ceva nou. Ricardo este unul dintre cei pe care-i urmaresc intotdeauna cu placere. Aseara a pregatit felurite pt un cocktail party si desertul au fost acesti biscuiti dragalasi. Am vazut pe mai multe bloguri biscuiteii acestia si probabil cu mici modificari este vorba despre acelasi desert. Am lasat cantitatile in cupe pt ca la genul acesta de retete, simple, terminam mai repede daca masuram cu paharul.

Ingrediente
  • 1 cup faina
  • 1/2 cup cacao
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 varf cutit sare
  • 60g unt moale
  • 1 cup zahar
  • 1 lingurita de extract de vanilie
  • 2 oua
  • 1/2 cup zahar pudra (pt a imbraca biscuitii)
  • betisoare pt lollipop (20-30)
- se incinge cuptorul la 375F (<=>temperatura medie care la alte cuptoare inseamna 180C-350F, la mine idealul este la 375F)
- se asterne cu hartie pergament o tava ce merge la cuptor
- intr-un castron se combina faina, cacao, praful de copt si sarea
- in alt castron se freaca zaharul cu untul si se adauga cele 2 oua plus esenta de vanilie, apoi amestecul cu ingrediente uscate
- se da aluatul la frigider pt o ora (in reteta originala scrie 4 ore la frigider sau o ora la congelator)
apoi se formeaza bile de marimea unei nuci, se tavalesc bine-bine prin zahar pudra si se aliniaza frumos pe tava
- se coc 12 minute apoi se lasa la racit pe un gratar


De ce lollipops? :) Daca aveti niste betisoare frumoase pt lollipop - eu n-am gasit :( - puteti infige cate unul in fiecare brownie cat sunt calzi.
Excelenti!

7 comentarii:

mirela spunea...

Ce faine ti-au iestit.Bravo!

Andreea spunea...

Servus Mirela, sunt si dragalase si tare bune si-un pic gumoase asa :)

andreea spunea...

m-ar interesa cate bucati ti-au iesit,ca vreau si eu sa fac maine,si sa stiu daca tre sa dublez sau nu cantitatea,ca mai ales mie,personal dulciurire nu prea imi ajung...:)

Andreea spunea...

Cred c-au iesit maxim 20.
Bilutele erau cat o nuca de marime obisnuita si au crescut binisor in cuptor, eventual sa le faci mai micute si sa supraveghezi coacerea. Genul asta de dulciuri am remarcat ca-s fain de lasat aparent necoapte in interior, deci proba scobitorii nu functioneaza. Cand vezi ca s-au copt in exterior sunt cam gata, pt ca se mai intaresc cand s-au racit. Spor la treaba. :)

ionela spunea...

sunt super dragute ! dar spune-mi te rog cat paoate avea paharul , adica ce gramaj?

Andreea spunea...

Ionela servus, in cazul meu cup-ul de faina are cca 200g, deci nu as folosi o cana obisnuita de ceramica (care are cca 250g) ci un pahar ceva mai mic.

ionela spunea...

multumesc ! chiar vreau sa-i fac de aceea ma interesa!

Trimiteți un comentariu