joi, 8 octombrie 2009

Inele din foietaj



Azi s-a facut anul de cand am pasit in blogosfera si ca de multe alte ori, am realizat, inca odata, cat de incredibil de repede zboara timpul .... si-i toamna iar :)

Ideea retetei de mai jos o am de la o prietena virtuala de lunga data al carei blog Soapte culinare ramane sa-l descoperiti.

Neavand ingredientele din reteta din care m-am inspirat, am folosit ce-am gasit in casa.

400g aluat de foietaj
4 linguri ciocolata Nutella
zahar pudra

Se intinde jumatate din aluat intr-o foaie subtire, de forma dreptunghiulara si se unge, uniform, cu ciocolata. A 2-a foaie, intinsa de aceeasi dimensiune cu precedenta, se asterne peste surata ei cu ciocolata si se mai aplatizeaza putin cu succitorul.

Se taie fasii de aproximativ 2 cm latime, se rasucesc in spirala si se unesc capetele apasand bine pe ele, pentru a forma si mentine un inel.

Se coc la cuptorul incins in prealabil la 2-220C (410F) pana se rumenesc.
Se pudreaza cu zahar pudra si se servesc.
Excelente!

Umpluturile se pot varia in functie de imaginatie :)

3 comentarii:

Maria spunea...

Very delicious and tasty dessert. Compliments! :)

Ala Oancea spunea...

Bine te-am gasit Andreea ! Arata minunat inelele, foarte buna ideea ;)

Andreea spunea...

Hi Maria, thank you. It's easy to make and truly delicious.


Servus Ala, bine ai venit. :)

Trimiteți un comentariu